تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نصب لینوکس قابل حمل در فلش مموری LiveUSB Install 2.5.11 –

دانلود LiveUSB Install 2.5.11 - نصب لینوکس قابل حمل در فلش مموری

دانلود LiveUSB Install

| نرم افزار نصب لینوکس قابل حمل در فلش مموری |

 

LiveUSB Install 2.5.11 نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد که همواره یک نسخه Live از یک توزیع دلخواهتان از سیستم عامل لینوکس را به همراه خود در جیب کت یا شلوار خود به همراه داشته باشید ! تصور کنید که همواره یک سیستم عامل لینوکس را به صورت بوتیبل و قابل حمل ، در فلش مموری خود آماده داشته باشید. حال کافیست آن را به یک سیستم کامپیورتی متصل کنید تا لینوکس شما سریعاً از روی آن بارگذاری شده و قابل استفاده باشد. از آن جا که سیستم عامل ویندوز ، یکی از پر کاربرد ترین سیستم عامل ها در میان کاربران است ، از این رو چندان منطقی به نظر نمی رسد که از لینوکس به عنوان سیستم عامل اصلی و روزمره استفاده کنیم.

از طرفی برای برخی کاربردهای تخصصی ، همواره لازم است که یک لینوکس آماده به کار را به همراه داشته باشیم. یکی از راه حل های منطقی برای استفاده آسان از لینوکس ، استفاده از لینوکس های Live است. نرم افزار LiveUSB Install ، به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ، به ساده ترین شکل ممکن یکی از توزیع های دلخواه لینوکس را بر روی فلش مموری خود نصب و هر زمان که خواستید از آن به صورت Live استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LiveUSB Install را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
حتما ببینید  دانلود Microsoft Refresh Windows Tool 6.3.13 - بازگردانی ویندوز به حالت اولیه
 


برچسب ها : ,,,,
yumi بوت كردن فلش بوت ویندوز از طریق فلش بوتيبل كردن فلش مموري بوتیبل کردن فلش دانلود yumi جدید دانل

دانلود کرک ویندوز 10 - کرک آفیس 2016

 

دانلود کرک ویندوز 10 + کرک آفیس 2016

| فعال ساز ویندوز 10 و آفیس 2016 |

نسخه جدید کرک Windows 10 Pro Permanent Activator اضافه شد …

 

کرک ویندوز 10 – KMSpico 10.2.0 Final + Portable + Windows KMS Activator 3.0.3 + Re-Loader Activator 2.1 Final + KMSAuto Net 2015 1.4.3  + Windows 10 KMS Activator Ultimate 2016 1.6 + Office 2016 KMS Activator Ultimate 1.2 + KMSAuto Lite 1.2.4 + Windows 10 Pro Permanent Activator 1.7 مجموعه فعال سازهای محبوب و بسیار ساده مخصوص ویندوز 10 هستند. همانطور که شاهد بودید ، کمپانی مایکروسافت سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی ویندوز 10 را عرضه کرد. این سیستم عامل در نسخه های مختلف و محبوبی نظیر Professional و Enterprise در میان کاربران ایرانی طرفداران خاصی پیدا کرده است. اما مطابق معمول یکی از مشکلات کاربران فعال سازی و یا کرک سالم مخصوص این سیستم عامل است. این نرم افزار قادر است تمامی محصولات مایکروسافت نظیر Windows 10 Pro ، Windows 10 Enterprise ، Windows 8.1 ، Windows Server 2012 ، Office 2016 ، Visio 2013 و همچنین Project 2013 را در نسخه های گوناگون به طور کامل فعال سازی نماید.

با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی از زمان عرضه سیستم عامل ویندوز 10 می گذرد ، در واقع  یکی از اولین عناوین در این زمینه است که در تست های انجام گرفته با موفقیت کامل نسخه های مختلف از ویندوز 10 را فعال سازی کرده است. بنابراین از این رو شدیم پس از انجام تست های عملی ، یکی از مناسب ترین و ساده ترین کرک های ویندوز 10 را در خدمت شما کاربران عزیز در یاس دانلود قرار دهیم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار کرک ویندوز 10 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 


برچسب ها : ,
دانلود YUMI 2.0.2.5 – نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل با USB فلش

دانلود YUMI 2.0.1.9 - نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل با USB فلش

دانلود YUMI

بوت و نصب ویندوز با USB

 

YUMI 2.0.2.5 نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل فلش مموری به یک فلش Bootable میباشد به این معنی که شما می توانید با استفاده از فلش سیستم عامل و ویندوزهای مختلفی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید, همانطور که می دانید این امر به طور معمول امکان پذیر نمیباشد و صرف کپی کل محتویات سی دی نصب ویندوز این عمل امکان پذیر نمی باشد.

(YUMI (Your Universal Multiboot Installer می تواند فلش مموری شما را به بوت چندگانه ای تبدیل کنی که بوسیله آن می توانید چندین سیستم عامل مختلف با توجه به حجم فلش روی آن پیاده سازی کنید و آنها را روی کامپیوتر نصب کنید یا به طور مستقیم روی آن اجرا کنید. علاوه بر آن می توانید آنتی ویروس, شبیه ساز دیسک و دیگر نرم افزار های قابل بوت را روی آن پیاده سازی کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار YUMI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,
دانلود ویندوز سرور 2016 Windows Server 2016 Technical Preview 5 –

 

دانلود Windows Server 2016 Technical Preview 5 - ویندوز سرور 2016

دانلود Windows Server 2016

| ویندوز سرور 2016 نسخه پیش نمایش فنی 5 |

 

 Windows Server 2016 Technical Preview 5 نام جدیدترین نسخه از ویندوز سرورهای کمپانی مایکروسافت از خانواده سیستم عامل های Windows NT است که همزمان با توسعه سیستم عامل محبوب و موفق ویندوز 10 در دست توسعه قرار گرفته است. ویندوز سرور ، قدرت و محبوبیت خود را در میان کاربران و صاحبان شرکت ها و سرورهای تجاری به اثبات رسانده است. ویندوز سرور 2016 ، با دارا بودن امکان به اجرا گذاری سنگین ترین وظایف شبکه ای و امکانات ریکاوری قوی در برابر زمان های قطع سرویس ، هم اکنون نسخه پنجم از نگارش های پیش نمایش فنی را در اختیار کارابران قرار داده است. مایکروسافت ویندوز سرور 2016 ، جدیدترین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت قابل نصب بروی سرورهای کامپیوتری است

مایکروسافت ویندوز سرور 2016 ، طیف وسیعی از تغییرات و قابلیت های جدید را همراه با خود ارائه کرده است. از جمله این امکانات جدید و بهینه سازی شده می توان به مدیریت مجازی سازی ها در سرور ، مدیریت حرفه ای حافظه ذخیره سازی ، تعریف های نرم افزاری برای شبکه ، اتومایسون و مدیریت سرور ، دسترسی و حفاظت داده های سرور و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی ویندوز سرور 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 ویژگی های سیستم عامل Microsoft Windows 10 :

– اضافه شدن قابلیت Active Directory Federation Services به منظور کانفیگ AD FS برای تأیید هویت کاربران نگهداری شده در دایرکتوری های non-AD
حتما ببینید  دانلود WHDownloader 0.1.8 - نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز

– پشتیبانی از دایکرتوری های Access Protocol – LDAP و دیتابیس SQL

– ابزار ضد مخرب Windows Defender: Windows Server Antimalware که به صورت پیش فرض بر روی سرور نصب گردیده است. یک سیستم امنیتی بدون دارا بودن محیط گرافیکی جهت افزایش بهره وری سیستم امنیتی

 
راهنمای نصب

کدهای فعال سازی :

    Standard Key: MFY9F-XBN2F-TYFMP-CCV49-RMYVH
Datacenter Key: 6XBNX-4JQGW-QX6QG-74P76-72V67

–  فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت کنید و نصب نمایید.
مشخصات

    فرمت : ISO
    حجم : 4.87 گیگابایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com
 

 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد