تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود Word 2003 – نرم افزار ورد قابل حمل با حجم کم

دانلود Word 2003 - نرم افزار ورد قابل حمل با حجم کم

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Word 2003

 نسخه قابل حمل نرم افزار ورد کم حجم

 

Word 2003 نسخه ی بدون نیاز به نصب نرم افزار Microsoft Word  می باشد که نرم افزاری شناخته شده و بسیار کاربردیست که استفاده از آن محدودیت سنی و نداشته و برای هر نوع شغل و حرفه ای قابل استفاده می باشد . به دلیل نیاز روز افزون شرکت ها و کاربران خانگی برای استفاده از این نرم افزار و همچنین حجم بالای آن ، که زمان زیادی را برای دانلود و حتی نصب به خود اختصاص میدهد ، شرکت های سازنده ی نرم افزار های کامپیوتری ، نرم افزار Word 2003  که نسخه ی قابل حملی از نرم افزار ورد می باشد را تولید کردند ، تا کاربران بدون نیاز به نصب و با حجم بسیار مناسب ، بتوانند از قابلیت های مختلف نرم افزار Word استفاده نمایند .

نرم افزار Word 2003 یا همان word قابل حمل از نسخه های Word 97 – Word 2000 – Word 2003 نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید فایل های نوشته شده با آن ها را توسط نرم افزار Word 2003 باز کرده و ویرایش کنید . از جمله مزیت های نسخه ی قابل حمل ورد اینست که شما به راحتی می توانید در محل کار خود ، کافینت یا هرجای دیگر که می خواهید آن را ببرید و بدون نصب کردن از آن استفاده کنید . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود Word 2003 – نسخه ی قابل حمل نرم افزار ورد را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کنید و از قابلیت های بیشمار این نرم افزار کم حجم کمال استفاده را ببرید .

 

 

Portable Word 2003 version of Microsoft Word 2003 was made especially for USB flash drives as it does not require any installation.
Put this on your USB flash drive or portable hard disk and use it on just about any Windows computer (Internet cafe, school, library etc. ).
Everything you would normally find on an “installed” version of Word 2003 is included in this portable version.

 

 

 
مشخصات

    فرمت : EXE
    حجم : 4 مگابایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com

    دانـــــــلود
   

 


برچسب ها : ,
دانلود تبدیل PDF و عکس به فایل های ورد

دانلود Solid Scan to Word 9.1.7212.1984 - تبدیل PDF و عکس به فایل های ورد

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 


دانلود Solid Scan to Word

| نرم افزار تبدیل PDF و عکس به فایل های ورد |

 

Solid Scan to Word 9.1.7212.1984 نام روشی جامع و کارآمد ، به منظور استخراج متن از فایل های گرافیکی و اسناد PDF و تبدیل آنان به فرمت آفیس ورد است. همانطور که می دانید ، متون اسکن شده و نمایش داده شده در قالب فایل های تصویری ، امکان ویرایش یا انتخاب را ندارند ، از این رو نمی توان آنان را به فایل های متنی قابل ویرایش تبدیل کرد. اگر شما هم نیز در هدف دارید که فایل های PDF یا تصاویر حاوی متن و غیر قابل ویرایش خود را به فرمت های Word با امکان ویرایش متون تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از تکنولوژی OCR به شما این امکان را می دهد که تصاویر اسکن شده متنی را اسکن کرده و آنان را به فرمت های متنی قابل ویرایش تبدیل کنید.

 


برچسب ها : ,,,,