تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
شیطنت بازیگر استقلالی کنار دایی
دسته بندی : فرهنگی ,اجتماعی,,
  • بازدید : (4131)
شیطنت بازیگر استقلالی کنار دایی
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، امیر جعفری که یک استقلالی 2 آتشه است در جریان افتتاح فروشگاه علی دایی هم دست از کری خوانی برنداشت و عدد 4 را کنار سرمربی سابق پرسپولیس به نمایش گذاشت. http://www.yjc.ir/fa/news/5016169/
برچسب ها : ,,,
افزایش جمعیت
افزایش جمعیت
یه ذره کاش به فکر افزایش جمعیت هم باشیم...........
برچسب ها : ,,,
بار بگشایید اینجا کربلاست

 

هنوز که محرم نیومده...

 

اما یه کسی داره ناله میزنه ...صداش رو می شنوی....!

 

این فاطمه هست که داره می گه حسییییییینم....!

 

ماها همه شعاعی از ناله های فاطمه ایم ...!

 

----------------------------

 

و اما یک روضه بسیار تاثیر گذار از حجه الاسلام پناهیان

 

در بیان گریه های فاطمه برای فرزندش حسین ...

 

لینک دانلود:


http://asama.persiangig.com/sout/zahra.mp3

یا زهرا


فرزند بیشتر یا کمتر . . . مساله این است . . .
  • بازدید : (3950)

کیا موافق ازدیاد شیعه نسل حضرت علی و زهرا هستند و کیا مخالف ؟

چرا؟

آیا می دانید کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال ازدیاد جمعیت هستند؟

آیا می دانید کسانی که از ترس رزق و روزی ازدواج نمی کنند و بچه دار نمی شوند به خدا کفر می ورزند و کافر خوانده می شوند ؟ 

آیا فکر می کنید روزی همسر و فرزند اولتان را خودتان می دهید ؟ 

آیا از کودک اول خود به اوج لذت و عشق و محبت نرسیده اید ؟

آیا فکر می کنید فرزند بیشتر کیف ندارد و تکراری است ؟

 

 

کمی به این مسائل بیاندیشیم .


برچسب ها : ,,,,,,,
6نکته برای محافظت از قدرت شنوایی
دسته بندی : فرهنگی ,اجتماعی,,
  • بازدید : (4158)
6نکته برای محافظت از قدرت شنوایی
قبل از اینکه دستتان را سمت گوش ببرید آن را تمیز بشویید. کثیفی هایی که وارد گوش می شود به سختی از آن خارج شده و گاهی عفونت های مختلفی را ایجاد می کنند. این عفونت در میزان شنوایی شما تاثیر به سزایی می گذارد و همچنین دردهای شدیدی به همراه دارد. به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، اگر تا به حال با فردی که مشکل شنوایی داشته باشد هم صحبت گشته باشید متوجه این نکته شده اید که آرزوی شنیدن صداها را به طور کامل دارند. آن ها افرادی هستند که شاید بر معلولیت خود غلبه کرده اند اما هنوز هم دوست دارند صدای حرف زدن شما را بشنوند و نیاز به لب خوانی نداشته باشند. شما که گوش های سالمی در اختیار دارد باید ابتدا شکرگزار خدا باشید و همیشه از آن محافظت کنید. ** اولین و مهمترین نکته ای که باید دقت داشته باشید دوری از صداهای بلند و گوش خراش است. صداهای بلند باعث می شود تا پرده گوش ضعیف شده و به مرور از بین برود. صداها نباید بیش از 100 دسی بل باشند چرا که برای گوش می تواند بسیار خطرناک باشد. ** در خودرو صدای ضبط را زیاد نکنید چرا که به علت بسته بودن فضا صدا بیشتر منعکس شده و گوش شما بیشتر در خطر است. در صورتی که قصد گوش دادن به موسیقی دارید صدای آن را کم و پنجره ها را نیز کمی باز کنید تا صدا کمتر منعکس شود. ** هدفون ها یکی دیگر از عوامل کم شدن میزان شنوایی هستند و می توانند شما را به سمت یک دنیای ساکت و بدون صدا راهی کنند. برای استفاده از هدفون ها بهتر است صدای موسیقی را بسیار کاهش دهیم تا هم گوش هایمان سالم بماند و هم اینکه دیگران اذیت نشوند. ** گوش پاک کن ها یکی از بدترین وسایلی هستند که تا به حال اختراع شده اند. بسیاری از پزشکان و متخصصین این رشته استفاده از این وسیله را برای تمیز کردن گوش منع می کنند. گوش پاک کن ها به راحتی وارد گوش می شوند و ممکن است تنها با یک حرکت اشتباه به پرده گوش رسیده و آن را از بین ببرد. ** قبل از اینکه دستتان را سمت گوش ببرید آن را تمیز بشویید. کثیفی هایی که وارد گوش می شود به سختی از آن خارج شده و گاهی عفونت های مختلفی را ایجاد می کنند. این عفونت در میزان شنوایی شما تاثیر به سزایی می گذارد و همچنین دردهای شدیدی به همراه دارد. ** به غیر از اینکه درون گوش مهم است به قسمت بیرونی آن نیز باید توجه داشته باشید. ضربه های شدید، و زخم هایی که روی گوش ایجاد می شود را جدی بگیرید چرا که بسیاری از این آسیب های بیرونی باعث بروز عفونت های مختلف داخلی می شود.http://www.yjc.ir/fa/news/5013959
برچسب ها : ,,,
حضور و غیاب


برچسب ها : ,
قرص شفا بخش

قرص میخوردم ولی بیمارے ام بهتر نشـد

پرسیدنـدنـد به موقع مے خورے؟ جوابم "نه" بود

گفتنـد علت همین است.

تازه فهمیـدم چرا نمازم مانع فساد و فحشا نیست!

به موقع نمے خوانـدم،نمازم را

 


برچسب ها : ,
السلام علیک...

 

نمازهایمان اگر "نـمـاز" بود که موقع سفر، دوق نمی کردیم از شکسته شدنش!

نمازهایمان اگر "نـمـاز" بود که رکعت آخرش اینقدر کیف نداشت!

نمازهایمان اگر "نـمـاز" بود که تبدیل نمی شد به یک فرصت طلایی برای خلق ایده های بکر،تبدیل نمی شد به مناسب ترین زمان تحلیل رفتار فلان کس!

 

نه نمازهایمان "نـمـاز" نیست...

 

اگر "نـمـاز" بود یک کارواش قوی می شد و با فشار می شست از دلمان همه ی سیاهی ها را،لکه ها را!

اگر "نـمـاز" بود می شد کیمیا و مس وجودمان را تبدیل می کرد به طلا

اگر "نـمـاز" بود می شد پل،می شد پناهگاه،می شد دارو،می شد مرهم،می شد میعادگاه...


برچسب ها : ,,,,
دلم فقط کربلا می خواد
  • بازدید : (4010)

نذر کرده ام صد دور تسبیح "اهدنا الصراط المستقیم" بخوانم

شاید این بار مسیرم به کربلایت افتاد

.

.

.


برچسب ها : ,
دستگاههای اطلاعاتی ایران چگونه «هماهنگ» میشوند؟/ چند نهاد امنیتی
دستگاههای اطلاعاتی ایران چگونه «هماهنگ» میشوند؟/ چند نهاد امنیتی
نظرات (یک)

 

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- امیر رضایی: دشمن همیشه در کمین است تا مستقیم یا غیر مستقیم، با سلاح یا بدون سلاح ضربه خود را وارد کند.

جمهوری اسلامی ایران 35 سال است با انواع چالش‌های امنیتی روبروست؛ چالش‌هایی که به اذعان همه صاحب نظران، هر کدام از آنها قابلیت سرنگونی نظام‌های مستقر در کشورهای دیگر را دارا بوده است.

در کنار قدرت رهبری و انسجام درونی جامعه انقلابی ایران، تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور عامل مهمی در دفع خطرات و تهدیدات امنیتی علیه کشورمان داشته است.

چند نهاد اطلاعاتی در ایران فعال هستند؟

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل تا کنون به دلیل گستردگی تهدیدات پیش رو ضرورت ایجاد دستگاه های اطلاعاتی در واحد های مختلف نظامی و انتظامی را حس کرد.

واحد اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعات ارتش، اطلاعات نخست وزیری و ... که در ابتدای انقلاب مسئولیت پیگیری پرونده های امنیتی و انتظامی را در بخش های مختلف بر عهده داشتند.

اما در سال 62 و با تاسیس وزارت اطلاعات که با بهره گیری از واحدهای مختلف اطلاعاتی شکل گرفته در ابتدای انقلاب تشکیل شده بود، ضرورت هماهنگی میان دستگاه های اطلاعاتی بیشتر حس شد.

به همین دلیل برای اولین بار نام شورایی با عنوان «شورای هماهنگی اطلاعات» مطرح شد؛ شورایی که قرار بود مسئولیت هماهنگی میان یگان های اطلاعاتی مختلف موجود در دستگاه های اطلاعاتی امنیتی کشور را بر عهده بگیرد.

بر اساس قانون تاسیس وزارت اطلاعات در سال 1362 و قانون تمرکز اطلاعات مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1368 که در حال حاضر بنیاد قانونی اصلی فعالیت‌های اطلاعاتی در ایران به شمار می‌آیند نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران عبارتند از «وزارت اطلاعات» به عنوان تشکیلات اصلی و مادر، ‌«واحد اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران»، «واحد اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران»، «واحد اطلاعات نیروی انتظامی»، «حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران»، البته طی دو دهه اخیر، نهادهای اطلاعاتی و 

در این ماده آمده است: به منظور انجام مشورت‌های لازم جهت هماهنگی امور اجرایی اطلاعات، درحدود قانونی هر ارگان شورایی مرکب از اعضای زیر تشکیل می‌گردد:‌

1ـ وزیر اطلاعات.

2ـ دادستان کل کشور.

3ـ وزیر کشور یا نماینده تام‌الاختیار او.

4ـ مسئول حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران.

5ـ مسئول واحد اطلاعات سپاه پاسداران.

6ـ مسئول حفاظت اطلاعات ارتش.

7ـ مسئول واحد اطلاعات ارتش.

8ـ وزیر امورخارجه یا نماینده تام‌الاختیار او.

9ـ مسئول حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی.

بر اساس ماده 3 قانون تشکیل وزارت اطلاعات، اطلاعات انتظامی بر عهده نیروی انتظامی متشکل از شهربانی، ژاندارمری، کمیته انقلاب (ادغام شده در سال 68) است. حوزه مأموریت اطلاعاتی هر یک از نیروهای انتظامی طبق آیین‌نامه‌ای خواهد بود که به تصویب وزیر کشور می‌رسد و هماهنگی بین آنها بر عهده وزیر کشور است.

بر همین اساس شورای هماهنگی اطلاعات به صورت رسمی شکل گرفت تا هماهنگی اطلاعاتی میان دستگاه های مختلف امنیتی به وجود بیاید.


بقیه مطالب در ادامه مطلب


برچسب ها : ,
فقط با زهرا می شود وبا علی می توان
دسته بندی : جملات زیبا,,,
  • بازدید : (3916)

 

رمز ماندگاری

چون زیبایی گلی   شد ، دل آرا علی

گل بانگ فاطمه    شد ، ذکر یا علی

 

 

 

 


برچسب ها : ,,
دردم ندیدن نیست!
  • بازدید : (4367)
دردم ندیدن نیست!
دردم ندیدن نیست! به خود می پیچم از اینکه تو را می بینم ولی نمی شناسمت درست مثل یوسف! گناهان من یوسف زهرا رادر چاه غیبت حبس کرده است.. السلام علیک یا صاحب الزمان
برچسب ها : ,,,,,
کدام شما را چاق‌تر می‌کند
دسته بندی : فرهنگی ,اجتماعی,,
  • بازدید : (4071)
کدام شما را چاق‌تر می‌کند
انواع کامپیوترها و تجهیزات الکترونیکی می‌توانند باعث چاقی در افراد بنا به کشفی جدید و منحصر به فرد شوند. به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان هشدار می‌دهند استفاده از تلفن همراه و یا تبلت در هنگام خواب می‌تواند باعث چاقی و اضافه وزن در افراد شود. گفتنی است، کارشناسان اعتقاد دارند نور آبی مشاهده شده از دستگاه‌هایی مانند تبلت و یا تلفن همراه هوشمند باعث تخریب ترشح هورمون ملاتونین و ایجاد بی‌خوابی در افراد می‌شود. هورمون‌های ملاتونین برای ایجاد حس خواب‌آلودگی و کنترل سوخت و ساز بدن بسیار ضروری است و کاهش تولید آن باعث ابتلای شخص به انواع بیماری‌ها می‌شود. کارشناسان توصیه می‌کنند برای لاغری و داشتن یک خواب آرام افراد از استفاده از تبلت و یا تلفن همراه شب‌ها خودداری کنند......http://www.yjc.ir/fa/news/5010458
برچسب ها : ,,
  • بازدید : (5018)
ضعیف کشی، هنر ضعیفانی است که در دام قدرت افتاده اند.
برچسب ها : ,,,,,,
  • بازدید : (5334)
تی شرت سرباز اسراییلی یک تیر دو نشان یعنی به زنان باردار فلسطینی شلیک کن که با یک گلوله دو فلسطینی بمیرد همین یک عکس برای ایجاد تنفر در جهان از صهیونیستها کافیست.
برچسب ها : ,,,,,,
یار دبستانی این روزها
  • بازدید : (4308)
یار دبستانی این روزها
یار دبستانی این روزها
برچسب ها : ,,,
مث دل های آسمونی که آسمونی شدن...
دسته بندی : فرهنگی ,مذهبی,ولایت,,
  • بازدید : (2504)
مث دل های آسمونی که آسمونی شدن...

برچسب ها : ,,,
سلام ساقی هشتم، میِ خراسانی
سلام ساقی هشتم، میِ خراسانی
سلام حضرت زیبا! خدای دلبرها! سلام حضرت خورشید ماه منظرها سلام ساقی هشتم، میِ خراسانی سلام جوشش پیمانه‌ها و ساغرها هزار وعده‌ی خوبان یکی وفا نکند» دلم گرفته از این گرگ‌ها، برادرها دلم هوای حرم کرده یا علی مددی هوای ذکر پدرها و اشک مادرها هوای دیدن فوّاره‌های گوهرشاد زلال آینه‌ها و صفای مرمرها صدای طبل و نقاره، اذان گلدسته هوای عطر خوشِ یاس و مشک و عنبرها نمی‌شود که مرا پیش خود نگه داری؟ کنار گنبد زردت، میان کفترها برای وصف تو شعری که شعر باشد نیست سروده‌اند به عشقت اگرچه قیصرها