تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار بازیابی پسورد وایرلس

دانلود WirelessKeyView 1.71 x86/x64 - نرم افزار بازیابی پسورد وایرلس

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود WirelessKeyView

| نرم افزار بازیابی پسوردهای ذخیره و فراموش شده وایرلس |

 

WirelessKeyView 2.0 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و بسیار کم حجم جهت بازیابی پسوردهای وایرلس های WEP/WPA است. این نرم افزار قادر است پسوردهای ذخیره و فراموش شده مودم های وایرلس شما را تحت سرویس Wireless Zero Configuration در ویندوز XP و سرویس WLAN AutoConfig در ویندوز ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و ویندوز سرور 2008 برایتان بازیابی نماید. همواره امنیت پسوردهای مودم های وایرلس ، یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران بوده است. از این رو کاربران گاهاً پسوردهایی بسیار سخت و غیرقابل حفظ کردن را تعریف می کنند که پس از مدتی خودشان نیز آن را فراموش می کنند !

در چنین حالتی تنها راه حلی که پیش از به ذهن کاربران می رسید ، کانفیگ مجدد روتر بود. اما اکنون به کمک ابزار کم حجم WirelessKeyView ، شما می توانید رمزهای مودم ها و روترها را بازیابی کنید و دیگر نیازی به طی مراحل سخت و پیچیده نیست. این نرم افزار قادر است تمامی پسوردها را برایتان در قالب فایل های متنی ، فایل های HTML و یا XML ذخیره سازی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WirelessKeyView را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WirelessKeyView :

– رایگان بودن و کم حجم بودن

– قابلیت پرتابل بودن نرم افزار برای دسترسی سریع به آن

– نمایش دقیق پسوردهای ذخیره شده در ویندوز
حتما ببینید  دانلود Bullzip PDF Printer 10.16.0.2426 - نرم افزار چاپ فایل های PDF

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

– ذخیره سازی پسورد ها در قالب فایل های متنی و یا HTML و XML

– امکان نگهداری پسوردها در کلیپ برد

 
مشخصات

    فرمت : EXE
    حجم : 70 کیلوبایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com
 

 


برچسب ها : ,
دانلود گوگل درایو فضای ذخیره سازی رایگان

دانلود Google Drive 1.26.0707.2863 - گوگل درایو فضای ذخیره سازی رایگان

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Google Drive

| فضای ذخیره سازی رایگان |

 

Google Drive 1.31.2873.2758 گوگل درایو یک نرم افزار قدرتمند و کاملا رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی یک فضای رایگان و بدون دسترسی افراد دیگر ذخیره کنید ، همچنین این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا از فایل هایی که بر روی این فضا هستند نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت پاک شدن دوباره آن ها را بازگردانید. اگر بدانید این نرم افزار چه قدر فضا در اختیار شما قرار می دهد به سمت این نرم افزار میایید ، به گفته شرکت گوگل این نرم افزار به کاربرانی که دارای اکانت Gmail هستند و از این نرم افزار استفاده کنند به آن ها 15 گیگابایت فضای رایگان داده می شود تا بتوانند فایل های خود را بر روی آن بریزند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین مدار بسته

دانلود iSpy 6.4.7.0 نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین مدار بسته

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود iSpy

ایجاد دوربین مداربسته با امکانات کامل با وب کم و میکروفن سیستم

 

iSpy 6.5.8.0 x86/x64 گاهی اوقات برایتان پیش می آید که برایتان مهم باشد که چه کسی به قصد سوء استفاده از سیستم شما استفاده می کند و یا می خواهید یک مکان را برای مدتی زیر نظر بگیرید. در این موارد بهترین گزینه دوربین مدار بسته یا همون دوربین مخفی می باشد. اما این امکان برای همه فراهم نیست و هزینه نسبتا زیادی نیز می طلبد.

امروز از وب سایت یاس دانلود به معرفی نرم افزار iSpy می پردازیم. با استفاده از نرم افزار iSpy شما قادر خواهید بود با امکاناتی چون وب کم و میکروفن سیستم یک دوربین مداربسته با امکانات بسیار عالی و منحصر به فرد بسازید.این نرم افزار قادر است که فیلم در حال ضبط را هم در سیستم و هم در اینترنت همزمان ذخیره کرده و یا حتی به صورت زنده برای شما از راه دور پخش نماید.

 


برچسب ها : ,,,,,,
دانلود نرم افزار اسکنر حرفه ای

دانلود VueScan Pro 9.5.24 x86/x64 - نرم افزار اسکنر حرفه ای

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود VueScan Pro

| نرم افزار اسکنر حرفه ای تصاویر |

 

VueScan Pro 9.5.52 x86/x64 از محبوب ترین نرم افزار های اسکنر جهان است و به طور گسترده توسط عکاسان, کاربران خانگی و خدمات اسکن و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار از یک برنامه اسکن مسطح و کیفیت بالا برای تولید اسکن ها استفاده می شود که موجب تعادل رنگ و راحتی میشود. برنامه VueScan Pro دارای امکانات پیشرفته ای برای حفظ رنگ, اسکن دسته ای, و دیگر ویژگی های مورد استفاده که توسط عکاسان حرفه ای مورداستفاده قرار می گیرند, میباشد.
برنامه VueScan Pro بدون هیچ گونه افت سرعتی در سیستم رایانه اجرا میشود. اگر برنامه اسکنر دیگری داشته باشید به خوبی و بدون افت سرعت به کار خود ادامه خواهند داد, این بهره وری


برچسب ها : ,,,,,,
دانلود تعریف کلید‌های میانبر اختصاصی

دانلود WiseCleaner Wise Hotkey 1.11.25 - تعریف کلید‌های میانبر اختصاصی

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود WiseCleaner Wise Hotkey

| نرم افزار تعریف کلید‌های میانبر اختصاصی |

 

WiseCleaner Wise Hotkey 1.11.25 نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور دسترسی و اجرای سریع انواع فولدرها ، فایل ها ، وب سایت ها و سرویس های گوناگون ، با استفاده از کلیدهای اختصاصی کیبورد به انتخاب کاربران است ! Wise Hotkey یک نرم افزار قدرتمند به منظور تعریف کلیدهای میانبر در محیط ویندوز است. کلیدهای میانبر یا کلیدهای شرتکات ، به آن دسته از کلیدهای ترکیبی در ویندوز اطلاق می شود که کاربران برای تسریع فرآیندهای مختلف از آنان کمک می گیرند. به عنوان مثال هنگامی که برای کپی و پیست کردن فایل ها در ویندوز از دستورات کلیدی Ctrl + C و Ctrl + V استفاده می کنید ، در واقع در حال اجرای یک میانبر هستید.
 


برچسب ها : ,
دانلود تهیه بک آپ از تنظیمات نرم افزارها

دانلود CloneApp 1.17.760 Portable - تهیه بک آپ از تنظیمات نرم افزارها

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود CloneApp

| نرم افزار تهیه بک آپ از تنظیمات نرم افزارها |

 

CloneApp 1.17.760 Portable نام نرم افزاری کاربردی و حرفه ای ، به منظور تهیه بک آپ ، از دیتای نرم افزارهای نصب شده شما کاربران است. بسیاری از ما ، تنظیمات مختلف و خشصی سازی شده ای را برای نرم افزارهایمان در نظر داریم ، همواره پس از نصب ویندوزی جدید ، تمامی این تنظیمات از بین رفته و مجبور هستیم همه ی آنان را مجدداً انجام دهیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، می خواهیم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری آشنا کنیم که به واسطه آن قادر باشید از تنظیمات و کانفیگ های نرم افزارهای مختلف نسخه هایی پشتیبان تهیه کنید و در مواقع لازم آنان را بازگردانی کنید.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تنظیم و تغییر سرعت فن سیستم

دانلود SpeedFan 4.51 Final - نرم افزار تنظیم و تغییر سرعت فن سیستم

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود SpeedFan

تنظیم و تغییر سرعت فن کیس

 

SpeedFan 4.52 Final ابزاری رایگان جهت اندازه گیری سرعت فن CPU و در جه حرارت آن می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به کنترل درجه حرارت و سرعت چرخش فن بپردازید و کارایی سیستم را افزایش دهید.
بسیاری بر این باورند که تنها گرد روبی داخل کیس و اطراف فن برای افزایش کارایی سیستم کافی می باشد درحالی که دانستن اطلاعاتی درباره درجه حرارت مناسب فن کیس و همچنین سیستم چرخش
 


برچسب ها : ,
دانلود اجرا و ویرایش 350 فرمت مختلف در ویندوز

دانلود Open Freely 2.5.0.0 + Portable - اجرا و ویرایش 350 فرمت مختلف در ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Open Freely

| نرم افزار مشاهده و ویرایش 350 فرمت مختلف در ویندوز |

 

Open Freely 2.5.0.0 + Portable نام نرم افزاری است که به شما امکان اجرا و ویرایش بیش از 350 نوع فایل مختلف در ویندوز را می دهد. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک فایل را در محیط ویندوز اجرا کرده و با پنجره Open With رو به رو شوید؟ ممکن است شما یک فایل PDF دانلود کرده باشید ، اما نصب نبودن Adobe Reader ، به شما اجازه مطالعه محتوای آن را ندهد. همچنین این مشکل ممکن است در رابطه با انوع فایل های متنی دیگر نظیر فایل های آفیس و یا انواع فایل های چند رسانه ای رخ بدهد. همانگونه که می دانید ، در محیط ویندوز برای باز کردن هر نوع فرمتی ، لازم است اپلیکیشن مربوطه را نصب کرده باشید. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزار Open Freely را به شما معرفی می کنیم که تنها با نصب یک نرم افزار مستقل ، بتوانید تعداد 350 نوع فایل مختلف را در ویندوز اجرا و یا حتی ویرایش کنید !
 


برچسب ها : ,
دانلود نوت پد پلاس پلاس نرم افزار ویرایش متون

دانلود Notepad++ Final + Portable - نوت پد پلاس پلاس نرم افزار ویرایش متون

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Notepad

| نوت پد نرم افزار ویرایش متون |

 

Notepad++ 6.9.2 Final + Portable   نرم افزار نوت پد پلاس پلاس یک ویرایشگر قدرتمند و حرفه ای برای تمام متون و زبانهای برنامه نویسی می باشد. برنامه‌ ی رایگان Notepad++ برای ویراش کد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. سادگی در استفاده از این نرم افزار ویژگی است که هر برنامه نویسی را برای استفاده از این نرم افزار وسوسه می کند تا از نرم افزار های دیگر خلاصی پیدا کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود خاموش کردن خودکار سیستم

دانلود Wise Auto Shutdown 1.49.77 - خاموش کردن خودکار سیستم

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Wise Auto Shutdown

برنامه خاموش کردن خودکار ویندوز

 

Wise Auto Shutdown 1.52.79 + Portable ابزار کم حجمی برای سیستم می باشد که بوسیله آن می توانید کارهای مختلف نوار وظیفه ویندوز را مدیریت کنید. کارهایی نظیر خاموش کردن سیستم, ریستارت, هایبرنیت و … . با این برنامه می توانید سیستم را زمانبندی کنید که در موقعیت های مختلف خاموش شده و یا روشن شود. این برنامه برای اجرای عملیات دقایقی قبل نیز شما را آگاه سازی می کند.


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار قفل کردن حافظه های USB

دانلود TechApplet USB Lock 1.2.0 - نرم افزار قفل کردن حافظه های USB

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود TechApplet USB Lock

| نرم افزار قفل کردن حافظه های USB |

 

TechApplet USB Lock 1.2.0 نام نرم افزاری کوچک و کم حجم ، به منظور قفل کردن انواع مدل های مختلف از دیوایس های ذخیره سازی قابل حمل شماست. توسط این نرم افزار شما کاربران می توانید با هر میزان دانش کامپیوتری ، انواع دیسک های ذخیره سازی از قبیل هارد دیسک اکسترنال ، فلش مموری ، مموری کارت و … را قفل کنید. از آنجا که اینگونه دستگاه های ذخیره سازی ، قابل حمل هستند ، احتمالا گم شدن یا از دست دادن آنان همواره یکی از مهم ترین خطراتی است که داده های موجود در آنان را تهدید می کند. در صورتی که شما نیز به دنبال ابزاری برای قفل کردن محتویات حافظه های خود هستید ، ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم.
 


برچسب ها : ,
دانلود بازیابی پسوردهای فراموش شده

دانلود Password Recovery Shield 1.0.4 Premium - بازیابی پسوردهای فراموش شده

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Password Recovery Shield

| نرم افزار بازیابی پسوردهای فراموش شده |

 

Password Recovery Shield 1.0.4 Premium نام نرم افزاری مفید و قدرتمند ، در زمینه بازیابی رمز عبورهای فراموش شده است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پسورد خود را در یک مرورگر وب فراموش کنید؟ به عنوان مثال شما با یکی از مرورگرهای اینترنتی وارد اکنات فیسبوک ، توییتر یا … می شوید ، اما پس از آن ، رمز عبور خود را فراموش می کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، می خواهیم این مژده را به شما کاربران عزیز بدهیم که به کمک نرم افزار Password Recovery Shield ، به سادگی می توانید بیش از 85% پسوردهای موجود بر روی انواع مرورگرهای خود را بازیابی نمایید.
 


برچسب ها : ,,,,,,
دانلود نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ویندوز

دانلود CopyQ 2.4.8 + Portable - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود CopyQ

| نرم افزار مدیریت کلیپ بورد |

 

CopyQ 2.7.0 نام نرم افزار جدید و بسیار جالبی است در زمینه مدیریت کلیپ بورد های شما در انواع سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس ! این نرم افزار امکانات جالبی را در زمینه ویرایش کلیپ بورد ها و تاریخچه ی محتوای آنان در اختیار شما قرار می دهد. محتوای کلیپ بورد ها توسط این نرم افزار قابل جستجو و قابل ویرایش بوده و فرمت های کنترلی و دستورات مربوط به تصاویر نیز توسط آن پشتیبانی می شوند. این نرم افزار قادر است انواع متن ها ، تصاویر و همچنین کدهای اچ تی ام ال را در همان قالب و فرمت نگهداری کند. در واقع نرم افزار CopyQ یک مانیتور دقیق برای کلیپ بورد رایانه است که می تواند محتوای ذخیره شده در آن را نگهداری کند. این نرم افزار دارای یک ادیتور متنی داخلی است که امکان ویرایش محتوا را فراهم می کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نصب و ساخت برنامه های رایگان و پرتابل

دانلود PortableApps 14.0 - مدیریت و نصب اپلیکیشن های رایگان و پرتابل

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود PortableApps

| نصب و ساخت برنامه های رایگان و پرتابل |

 

PortableApps 14.0 نام نرم افزاری کوچک و کم حجم ، به منظور مدیریت و دانلود اپلیکیشن های رایگان و کم حجم به منظور دسترسی سریع به تمامی آنان در دستگاه های قابل حمل است. اگر شما هم دوست دارید انواع نرم افزارهای پرتابل را در فلش مموری خود همواره به همراه داشته باشید ، نرم افزار PortableApps برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. به عنوان مثال شما می توانید یک مرگرور وب کامل به همراه تمامی داده های شخصی (از قبیل پسوردهای ذخیره شده ، تاریخچه وب سایت های بازدید شده و…) را در فلش مموری خود قرار داده و در همه جا به آنان دسترسی داشته باشید.
 


برچسب ها : ,
دانلود کنترل و ضبط فعالیت کامپیوترها در شبکه

دانلود HomeGuard Pro 2.4 x86/x64 - کنترل و ضبط فعالیت کامپیوترها در شبکه

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود HomeGuard Pro

| نرم افزار کنترل و ضبط فعالیت کامپیوترها در شبکه |

 

HomeGuard Pro 2.4 x86/x64 نام نرم افزاری جهت کنترل فعالیت های کامپیوتر شما در خانه یا ادارات است. آیا شما هم دوست دارید بدانید که از کامپیوتر شما ، توسط سایر افراد چه استفاده هایی می شود؟ اگر شما والدین فرزندان و کودکان خردسال باشید ، احتمالا از کنجکاوی های آنان به خوبی مطلع هستید ! امروزه کاربرد بسیار همه گیر شبکه اینترنت در میان کاربران خانگی ، دیگر کوچک و بزرگ نمی شناسد ! از این رو احتمالا از استفاده های نا مناسب فرزند خود از کامپیوتر و اینترنت نگرانی دارید ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزاری را جهت ضبط دقیق فعالیت های صورت گرفته بر روی کامپیوتر برایتان آماده کرده ایم. HomeGuard قادر است تمامی فعالیت های صورت گرفته شده بر روی کامپیوتر را برای شما ضبط کرده و به طور خودکار بسیاری از محدودیت ها را بر روی استفاده های اینترنتی فرزندان شما اعمال کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار طراحی و ساخت بازی

دانلود Unity Professional 5.1.2 f1 Final - نرم افزار طراحی و ساخت بازی

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود Unity

| نرم افزار طراحی و ساخت بازی |

 

Unity Professional 5.3.6 p2 x64 + Addons نرم افزار و موتور بازی سازی می باشد که قادر است علاوه بر ساخت انواع بازی ها ، به کمک معماران و مهندسان نیز بیایید . این نرم افزار با داشتن محیط کاربرپسند ، با درگ اند دراپ کردن به راحتی کارهایتان و پروژه هایتان را با این نرم افزار ارزشمند انجام دهید . اگر مایل هستید به بازی سازی روی بیاورید پیشنهاد ما برای شما این نرم افزار یعنی یونیتی می باشد ، بازی های ماشین سواری ، بازی اکشن و … را تنها با یک کلیک انجام دهید .


برچسب ها : ,
دانلود مجازی سازی اندروید در ویندوز
  • بازدید : (2091)

دانلود LeapDroid 1.3.1.0 - مجازی سازی اندروید در ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود LeapDroid

| مجازی سازی اندروید در ویندوز |

 

LeapDroid 1.3.1.0 یکی از سریع ترین شبیه سازی اندروید در ویندوز است. سیستم عامل اندروید امروزه به یکی از سیستم عامل های پر کاربرد در دنیای دیجیتال تبدیل گشته است. به گونه ای می توان گفت اگر سیستم عامل ویندوز ، اصلی ترین سیستم عامل کاربران برای امور کامپیوتری باشد ، سیستم عامل اندروید اصلی ترین سیستم عامل کاربران در دستگاه های همراه است. اگر شما نیز دوست دارید که تجربه ای سریع و بهینه از سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر خود تجربه کنید ، ما با معرفی یک شبیه ساز اندروید قدتمند در خدمت شما هستیم. LeapDroid به شما این امکان را می دهد که انوع برنامه ها و بازی های اندرویدی که در گوشی یا تبلت خود دانلود و اجرا می کنید را در محیط سیستم عامل ویندوز نیز اجرا کنید.
 


برچسب ها : ,

دانلود Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable - نرم افزار تخصصی نجوم

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Hallo Northern Sky

| نرم افزار تخصصی نجوم |

 

Hallo Northern Sky 3.2.2g + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، مخصوص علاقمندان به علم نجوم و هوا و فضا است. توسط این نرم افزار حرفه ای می توانید در آسمان شب کاوش کرده و اطلاعات خود را از جهان هستی تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. به یک موقعیت خاص در آسمان تمرکز کنید ، بر اساس داده های استاندارد در آسمان جستجو کنید به تلسکوپ های ASCOM متصل شوید و داده های خود را از طریق فایل های FITS وارد آن کنید. Hallo Northern Sky یک نرم افزار تخصصی مخصوص سیستم عامل ویندوز از ترکیب داده های ستاره ای SAO, PPM, Tycho-2 است. شبیه سازی دقیق آسمان شب در این نرم افزار به گونه ای است که همواره اطلاعات جدید آن مطابق با دستاوردهای روز دنیای نجوم به روز رسانی شده و شما را نیز از رویداد های اخیر در اعماق آسمان مطلع می سازد.
 


برچسب ها : ,
دانلود حذف فایل های غیر قابل حذف

دانلود Free File Unlocker 4.0 + Portable - رفع ارورهای حذف کردن فایل ها

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Free File Unlocker

| نرم افزار حذف فایل های غیر قابل حذف و رفع ارورهای حذف کردن فایل ها |

 

Free File Unlocker 4.0 + Portable نام یکی از آنلاکرهای فایل های ویندوز ، حذف فایل های غیر قابل حذف ، جهت رفع مشکلات و ارورهای حذف فایلها ، جا به جایی و یا تغییر نام آن هاست. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حین حذف ، انتقال و یا تغییر دادن نام یک فایل ، با ارورهایی آزاردهنده رو به رو شوید و به طور کلی قادر به انجام فعالیت دلخواه خود نشوید؟ در بسیاری از مواقع ، این مشکل به دلیل در حال اجرا بودن یک پراسس مرتبط با فایل مورد نظر شما است ؛ این نرم افزار می تواند سریعاً پراسس مربوطه را شناسایی و آن را از میان ببرد و امکان حذف و یا انتقال دادن آن را فراهم کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تبدیل متن به گفتار

دانلود Text Speaker 3.23 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Text Speaker

| نرم افزار تبدیل متن به گفتار |

 

Text Speaker 3.23 نام نرم افزاری جدید به منظور تبدیل متون نوشتاری ، به صدای گفتاری طبیعی است. این نرم افزار ضمن تشخیص تک تک کلمات موجود در اسناد متنی ، آنان را در قالب صدای صوتی به صورت گفتار برایتان پخش می نماید. بدین ترتیب شما می توانید متون رو بشنوید ، به جای آنکه با خواندن آنان چشمان خود را خسته کنید ! Text Speaker می تواند متون دلخواه شما را با صدای بلند برایتان پخش کند ، از این رو شما می توانید با ضبط کردن صداها و تبدیل آنان به فرمت MP3 ، به آنان در هر زمان و دستگاهی دسترسی داشته باشید. تنها با فشار دادن کلید تعریف شده ، Text Speaker می تواند فرآیند خواندن متن ها را براتا آغاز کند ، بدین ترتیب حتی دیگر نیازی نیست پشت میز کامپیوتر بنشینید !
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود بازیابی پسوردها

دانلود Nuclear Coffee Recover Passwords 1.0.0.26 + Portable - بازیابی پسوردها

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Nuclear Coffee Recover Passwords

| نرم افزار بازیابی پسوردها |

 

Nuclear Coffee Recover Passwords 1.0.0.26 + Portable نام نرم افزاری به منظور بازیابی پسوردهای ذخیره شده شما در انواع نرم افزارها است. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از بیش از 108 نرم افزار مختلف از قبیل Mozilla Firefox, MSN Messenger, Microsoft Outlook, GoogleTalk و … ، مشخصات شما را از آنان برایتان استخراج می کند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در وب سایت های اینترنتی ، با مشخصات کاربری تان Login کنید و سپس آنان را فراموش کنید؟ در چنین حالتی ، شما تنها از مرورگر مربوطه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ، چرا که مشخصات وب سایت مورد نظر ، در مرورگر اینترنتی تان ذخیره شده است.

 


برچسب ها : ,
دانلود اختصاص دستورات متنوع به حرکات ماوس

دانلود StrokesPlus 2.8.6.2 x86/x64 + Portable - اختصاص دستورات متنوع به حرکات ماوس

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود StrokesPlus

| نرم افزار اختصاص دستورات متنوع به حرکات ماوس |

 

StrokesPlus 2.8.6.2 x86/x64 + Portable نام نرم افزاری کوچک و سبک ، به منظور اختصاص دادن حرکات مختلف ، برای هریک از دستورات ماوس است. اگرچه این نرم افزار دارای قابلیت هایی بسیار وسیع و کاربردی است ، صفحه اصلی آن بسیار ساده ، زیبا و روان طراحی گردیده ، بدین ترتیب هر کاربری می تواند با هر میزان دانش کامپیوتری ، انواع دستورات دلخواه خود را برای حرکات گوانگون ماوس تعریف نماید. نرم افزار StrokesPlus مجموعه ای بسیار متنوع از اکشن ها را در خود جای داده است که می توانید آن ها را برای فعالیت های مختلفتان در محیط ویندوز به کار ببرید.
 


برچسب ها : ,
دانلود تنظیم مجزای میزان ولوم برنامه های ویندوز

دانلود CheVolume 0.4.1.2 + Portable - تنظیم مجزای میزان ولوم اپلیکیشن ها

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود CheVolume

| نرم افزار تنظیم مجزای میزان ولوم برنامه ها |

 

CheVolume 0.4.1.2 + Portable نام نرم افزار به منظور کنترل مجزای ولوم ، برای هر یک از برنامه ها در محیط ویندوز است. آیا می خواهید از اسپیکرهای کامپیوتر موسیقی پخش کنید؟ و یا انجام یک بازی هیجان انگیز و پخش صدای آن از هدفون و یا تماشای یک فیلم توسط خروجی HDMI در تلویزیون؟ هر 3 آن ها هم در یک زمان؟ CheVolume در خدمت شماست تا بتوانید کنترلی کامل را بر روی دستگاه های صوتی تان داشته باشید و آنان را مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار شما می توانید میزان صدای خروجی و ولوم هریک از آنان را در قالب محیطی ساده مدیریت کنید.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد

دانلود Clipboard Master نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Clipboard Master

برنامه مدیریت حافظه کلیپ بورد

 

Clipboard Master 4.0.9 نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی مدیریت حافظه کلیپ بورد برای سیستم عامل ویندوز است. مطمئنا تا به حال اسم حافظه ی کلیپ بورد را شنیده اید. کار این حافظه این است تا فایل های مانند متن، تصویر، فایل و پوشه را وقتی که که کپی میکنید در خود ذخیره کند. حافظه کلیپ بورد کامپیوتر قادر است که فایل را در خود ذخیره کند و اگر شما فایل هاصی را کپی کنید فایل قبلی از حافظه کلیپ بورد ویندوز حذف خواهد شد. البته برنامه آفیس میتواند در حافظه کلیپ بورد خود چندین فایل را ذخیره کنید که این فقط مخصوص همین نرم افزار است.
 


برچسب ها : ,
دانلود افزایش عمر باطری لپ تاپ

دانلود Battery Limiter 1.0.2 + Portable - افزایش عمبر باطری لپ تاپ

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Battery Limiter

| نرم افزار افزایش عمر باطری لپ تاپ |

 

Battery Limiter 1.0.3 + Portable نام نرم افزاری ساده و کم حجم برای افزایش عمر مفید باطری لپ تاپ های شماست. اگر شما هم از دسته افرادی باشید که روزانه مدت زمان زیادی را با لپ تاپ خود می گذارید ، ساعت هایی طولانی دستگاهتان را به آداپتور برق متصل می کنید و گاهی اوقات حتی فراموش می کنید که برای ساعت های طولانی آن را از برق جدا کنید ! در صورتی که باطری لپ تاپ به طور مداوم پس از شارژ کامل ، همچنان به برق متصل باشد ، پس از مدتی از عمر آن کاسته شده و میزان نگهداری شارژ آن کاهش پیدا خواهد کرد.
 


برچسب ها : ,
دانلود افزایش سرعت بوت ویندوز

دانلود Startup Sentinel 1.6.3.16 + Portable - افزایش سرعت بوت ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود Startup Sentinel

| نرم افزار افزایش سرعت بوت ویندوز |

 

Startup Sentinel 1.6.3.16 + Portable نام نرم افزاری کوچک و کم حجم ، به منظور مدیریت کامل اپلیکیشن های استارت آپ ویندوز است. اگر شما هم با مشکل لود شدن تعداد بسیاری از نرم افزارها و سرویس ها ، همزمان با بالا آمدن ویندوز رو به رو هستید ، پیشنهاد می کنیم با استفاده از Startup Sentinel ، ضمن مدیریت کامل و دقیق نرم افزارهای استارت آپ ، به شما این قابلیت را می دهد که سرعت لود شدن ویندوزتان را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تغییر سرعت ماوس

دانلود Mouse Speed Switcher 3.4.1 - نرم افزار تغییر سرعت ماوس

کانال تلگرامی دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود Mouse Speed Switcher

| نرم افزار تغییر سرعت ماوس |

 

Mouse Speed Switcher 3.4.1 نام نرم افزاری کم حجم است که به کمک آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، سرعت تنظیمات ماوس خود را از میان 10 کانفیگ از پیش تنظیم شده انتخاب کنید و بدین ترتیب ، سریعاً سرعت حرکت نشانگر ماوس را مطابق نیازتان تنظیم کنید. در واقع این نرم افزار ابزاری بسیار مناسب برای کاربران کامپیوترهای لپ تاپ است ؛ اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که که هم با ماوس و هم با تاچ پد لپ تاپ کار می کنید ، حتما می دانید که استفاده از هریک از آنان ، نیازمند سرعتی خاص از حرکت نشانگر ماوس است ، Mouse Speed Switcher ابزاری ایده آل برای انجام این کار در کوتاه ترین زمان ممکن است.
 


برچسب ها : ,,,,,
دانلود نرم افزار اندازه گیری سرعت بوت ویندوز

دانلود BootRacer 5.0 Final - نرم افزار اندازه گیری سرعت بوت ویندوز

کانال تلگرامی دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود BootRacer

| نرم افزار اندازه گیری سرعت بوت ویندوز |

 

BootRacer 5.0 Final نام یک نرم افزار جدید و کم حجم ، به منظور اندازه گیری سرعت بوت شدن سیستم عامل ویندوز است. به کمک این نرم افزار سرعت بوت شدن ویندوز خود را اندازه گیری کنید و نتایج را به طور دقیق مشاهده کنید. در صورتی که نتیجه آزمایش خوب و یا مطابق انتظار شما نبود ، می بایست سرعت استارت آپ سیستم خود را افزایش دهید. در واقع این نرم افزار ، ابزاری است که با هر بار بوت شدن ویندوز ، آزمایشات خود را آغاز کرده و از پایین ترین مقادیر سخت افزاری بدین منظور استفاده می کند.
 


برچسب ها : ,
دانلود نمایش کلیک های ماوس

دانلود SpotOnTheMouse 2.5.11 - نمایش کلیک های ماوس

کانال تلگرامی دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

دانلود SpotOnTheMouse

| نرم افزار نمایش کلیک های ماوس |

 

SpotOnTheMouse 2.5.11 نام نرم افزاری سودمند و کاربردی ، مناسب با اهداف آموزشی برای دبیران و استادان دانشگاهی است. این نرم افزار قادر است عملکرد ماوس را در تصویر به طور دقیق شبیه سازی کند ، تا مخاطبان به سادگی متوجه شوند چه کلیدی بر روی ماوس فشار داده شده است. از این پس در حین سخنرانی های آموزشی خود با ویدیو پروژکتورها ، نیازی به گفتن عباراتی نظیر : “بر روی این گزینه کلیک راست می کنیم” یا امثال آن ها نخواهید داشت ! چرا که SpotOnTheMouse به شما این امکان را می دهد که هریک از عملکردهای ماوس به سادگی قابل دیدن باشند.
 


برچسب ها : ,
دانلود بازیابی رمز WiFi

دانلود SterJo Wireless Passwords 1.6 Final + Portable - بازیابی رمز WiFi

کانال تلگرامی دانلودها95 https://telegram.me/downloadha95

دانلود SterJo Wireless Passwords

| نرم افزار بازیابی رمز WiFi |

 

SterJo Wireless Passwords 1.6 Final + Portable نام نرم افزاری سریع و بسیار پیشرفته به منظور بازیابی رمزهای فراموش شده WiFi است. فراموش کردن رمز WiFi یکی از آزار دهنده ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران است ؛ اگر شما هم با چنین مشکلی رو به رو شده اید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار جدید بازیابی پسورد به منظور بازیابی سریع رمز فراموش شده است. اگر شما هم از بروز چنین مشکلی تعجب زده شده اید و هرچه فکر میکنید رمز دقیق WiFi خود را پیدا نمی کنید بهتر است نرم افزار SterJo Wireless Passwords را بدین منظور امتحان کنید.
 


برچسب ها : ,
دانلود مدیریت برنامه های استارت آپ ویندوز

دانلود Autorun Organizer 2.15 Final + Portable - مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز

 

دانلودها95      https://telegram.me/downloadha95

دانلود Autorun Organizer

| مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز |

 

Autorun Organizer 2.15 Final + Portable نام نرم افزاری ساده و قدرتمند در زمینه مشاهده و مدیریت نرم افزارهای استارت آپ ویندوز است. Autorun Organizer به شما این امکان را می دهد که به طور دقیق مشاهده کنید چه نرم افزارهایی همزمان با استارت آپ ویندوز به طور خودکار اجرا می شوند ، همچنین امکان مدیریت کامل و همه جانبه اپلیکیشن های استارت آپ نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. بسیاری از کاربران از اینکه به محض لود شدن ویندوز ، شاهد اجرای خودکار بسیاری از نرم افزارها باشند گله مند هستند. برخی نرم افزارها پس از نصب ، به طور خودکار در پس زمینه اجرا می شوند و پس از هر بار بوت شدن ویندوز ، بخشی از فضای رم شما را اشغال می کنند ، بدین ترتیب سرعت انجام گرفتن عملیات مختلف و بازدهی کلی سیستم عامل شما کاهش خواهد یافت.

 


برچسب ها : ,
دانلود کامپیوتر برای کودکان !

دانلود Easybits Magic Desktop 9.1.0.115 - کامپیوتر برای کودکان !

دانلود Easybits Magic Desktop

| کامپیوتر برای کودکان ! |

 

Easybits Magic Desktop 9.1.0.115 نام نرم افزاری ست که می توانید محیطی امن و برنامه ریزی شده را در کامپیوتر ، برای استفاده کودکان فراهم کند. از این پس می توانید ذهن در حال رشد و کنجکاو کودکانتان را به همراه یادگیری مهارت های کامپیوتری گسترش دهید. این نرم افزار محیط ویندوز را برای کودکان کاربرپسند می کند ، به گونه ای که بتوانند با دستان کوچک خود تجربه ای لذت بخش را در اینترفیس ویندوز تجربه کنند. به کمک این نرم افزار کودک شما می تواند کار با اینترنت را نیز یاد بگیرید ؛ شما می توانید لیستی از مجموعه وب سایت های تأیید شده را برای این نرم افزار تعریف کنید تا کودک شما تنها قادر باشد در فضایی امن و کنترل شده به گشت و گذار در فضای وب مشغول باشد. این نرم افزار با تمرکز بر شعار ” تکنولوژی دوست جدید شما ! ” ، قصد دارد شیوه استفاده صحیح از دستگاه های کامپیوتری را به فرزندان شما آموزش دهد ، تمامی فعالیت های کودک شما در محیط کامپیوتر قابل کنترل و زمان بندی دقیق است.

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار تایمر حرفه ای

دانلود Multi-Timer Ultimate 5.00 - نرم افزار تایمر حرفه ای

دانلودها95      https://telegram.me/downloadha95

دانلود Multi-Timer Ultimate

| نرم افزار تایمر حرفه ای |

 

Multi-Timer Ultimate 5.00 نام یک نرم افزار تایمر بسیار قدرتمند و پیشرفته برای سیستم عامل ویندوز است. به کمک این نرم افزار شما می توانید مجموعه ای از چند تایمر را به صورت کاملا جداگانه از هم راه اندازی کرده و هریک از آنان را مطابق میل خود پیکربندی کنید. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید تایمر مورد نظرتان را مطابق شمارش اعداد و یا معکوس آن راه اندازی کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید یک صدا را در حین آغاز ، پایان و یا هشدارهای تایمر تنظیم کنید ف می توانید انواع صداهای مورد نظرتان با فرمت های MP3, MIDI, WAV و WMA و… را به محیط نرم افزار وارد کرده و برای اهداف خود تنظیم کنید.

 


برچسب ها : ,,,,,