تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 Windows 7 Manager 5.1.8 + Portable –

دانلود Windows 7 Manager 5.1.8 + Portable - بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7

دانلود Windows 7 Manager

| بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 |

 

Windows 7 Manager 5.1.8 + Portable نرم افزاری که هم اکنون در این پست به شما معرفی می نماییم ، یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی بهینه سازی و مدیریت ویندوز می باشد که این نرم افزار مختص ویندوز 7 می باشد . پاکسازی فایل های موقت و زائد ، نمایش اطلاعات سیستم ، سفارشی سازی ویندوز ، تنظیم استارت آپ ویندوز ، اقدامات امنیتی و … گوشه ای از امکانات نرم افزار Windows 7 Manager می باشد .

توصیه ما برای حرفه ای ها این نرم افزار می باشد . پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع طرفداران این نرم افزار ملحق شوید . سایت یاس دانلود  نسخه جدید نرم افزار بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 نرم افزار Windows 7 Manager را به تمامی کاربرانش تقدیم می نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار نصب چند سیستم عامل همزمان VMware Workstation Pro 12.1.1 Build 3770994 + Lite –

vmware-workstation-pro

 دانلود VMware Workstation

نرم افزار استفاده از چندین سیستم عامل در یک زمان

 

VMware Workstation Pro 12.1.1 Build 3770994 + Lite برنامه شناخته شده ای در زمینه ساخت سیستم عامل مجازی میباشد. این برنامه یک راه حل قدرتمندی برای توسعه دهندگان نرم افزار و مدیران سیستم که درصدد ایجاد و تست برنامه های کاربردی یکپارچه سرور در محیط های مختلف هستند میباشد. تکنولوژی منحصر بفردی به نام VMware MultipleWorlds در این برنامه به کار گرفته شده است.

با نرم افزار VMware Workstation میتوان بر روی یک کامپیوتر فرایند های توسعه ای, تست و اشکال یابی و اجرای چندلایه ای از برنامه های کاربردی مبتنی بر مرورگر را بر روی سیستم رایانه اعمال کرد, همچنین بهره برداری از چندین سیستم عامل و برنامه های کاربردی بر روی یک کامپیوتر از دیگر ویژگی های این برنامه است. نصب چندین سیستم عامل بدون انجام پارتیشن بندی و عملیات و راه اندازی مجدد کامپیوتر از ویژگی های قابل ذکر این برنامه میباشد. پتلفرم جدید تعبیه شده در نرم افزار قابلیت های بهبودیافته ای را برای توسعه دهندگان, مهندسین, کنترل کیفیت, و مدیران IT فراهم می کند.
یکی از نوآوری های جدیدی که در برنامه VMware Workstation به کار گرفته شده است از نسخه 8 این برنامه به بعد دیده میشود که از پشتیبانی پیشرفته ای از نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز به عمل می آورد. برای نمایش وضعیت سیستم مجازی از توابع فلیپ 3D و Aera استفاده میشود. این نرم افزار در ویندوز 7 با پشتیبانی کامل از Aera اجرا میشود و رابط گرافیکی زیبایی میباشد. هم اکنون می توانید اخرین ورژن نرم افزار VMware Workstation را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
حتما ببینید  دانلود Windows Boot Genius 3.0.0.1 - نرم افزار رفع مشکلات بوت ویندوز

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود Java SE Runtime Environment 7 Update 80 / 8 Update 92 / 9 Update 115 +

دانلود Java SE Runtime Environment 7 / 8 / 9 نرم افزار جاوا برای ویندوز

دانلود Java Runtime Environment

| نرم افزار جاوا برای ویندوز |

 

Java SE Runtime Environment 7 Update 80 / 8 Update 92 / 9 Update 115 / jPortable (Java Portable) 8 Update 91 نرم افزار جاوا برای ویندوز تقریبا اکثر نرم افزار ها بازی ها و … از زبان برنامه نویسی جاوا بهره برده است ، زبانی که به جرات می توان یکی از بهترین و راحت ترین زبان های برنامه نویسی نام برد . در گوشی همراه ، در پلیرهای بلوری و یا حتی در دستگاه های پزشکی از این زبان برنامه نویسی استفاده می شود . برای اجرای این کد ها نیاز به نرم افزاری دارید که این زبان برنامه نویسی را اجرا نمایید. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، موتور مجازی جاوا نسخه های 7 و 8 را برای شما کاربران سیستم عامل ویندوز آماده کرده ایم.

امروزه بسیاری از نرم افزارهایی که با زبان جاوا نوشته و توسعه داده می شوند ، نیاز به مجازی ساز آن برای اجرا در کامپیوترهای دیگر دارند. به کمک جاوا ران تایم می توانید ارورهای مرتبط با این مشکل را برطرف کرده و به سادگی اقدام به اجرای این دسته از نرم افزارها کنید. Java Runtime Environment نرم افزاری است که این امکان را به شما می دهید . لازم به ذکر است که امکان دانلود به علت محدودیت از شرکت جاوا امکان دانلود آخرین نسخه را ندارید اما سایت یاس دانلود آخرین نسخه این نرم افزار را برای شما قرار داده است.
 


برچسب ها : ,
دانلود نرم افزار نصب ویندوز در فلش دیسک WinToUSB Enterprise 3.0 Final + Portable –

دانلود WinToUSB 2.5 - نرم افزار نصب ویندوز در فلش دیسک

دانلود WinToUSB

| نرم افزار نصب ویندوز در فلش دیسک |

 

WinToUSB Enterprise 3.0 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و ساده جهت ساخت دیسک های زنده ویندوز است. این نرم افزار می تواند یک ویندوز کامل را بر روی فلش دیسک شما نصب کند تا قادر باشید در هر محلی با بوت کردن این فلش دیسک ، ویندوز مورد نظر خود را بوت کنید. WinToUSB به شما این امکان را می دهد که بتوانید ویندوز مورد نظرتان را بر روی فلش دیسک و یا هارد دیسک های اکسترنال نصب کنید. در جدیدترین نسخه از این نرم افزار ، شما می توانید ویندوز فعلی نصب شده در کامپیوترتان را بر روی فلش دیسک به صورت Windows To Go Workspace نصب کنید. WinToUSB همچنین از امکان ساخت فلش دیسک WinPE نیز پشتیبانی می کند.

WinToUSB دارای Wizard آموزشی نیز می باشد تا بتوانید به صورت قدم به قدم فلش دیسک زنده خود را در اطمینان بخش ترین حالت بسازید. شما می توانید بر روی فلش دیسک خود Windows/WinPE ها را از فایل ISO و یا CD/DVD ویندوز آماده کنید. این نرم افزار به طور کامل از جدیدترین نسخه های ویندوز از قبیل Windows 8/8.1/10/2008 R2/2012/2012 R2 پشتیبانی کامل دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinToUSB را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinToUSB :

-پشتیبانی از اینترفیس کاربرپسند و آموزش های مرحله به مرحله

– امکان نصب ویندوز از طری دیسک های CD/DVD و یا ایمیج های ISO
حتما ببینید  دانلود Rufus 2.9 Build 934 + Portable - نرم افزار نصب ویندوز از طریق فلش USB

– امکان نصب ویندوز فعلی بر روی فلش دیسک

– پشتیبانی از انواع ویندوز های Windows 8/8.1/10/2008 R2/2012/2012 R2

 
مشخصات

    فرمت : EXE
    حجم : 5.5 + 12 مگابایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com

 


برچسب ها : ,,
دانلود نصب لینوکس قابل حمل در فلش مموری LiveUSB Install 2.5.11 –

دانلود LiveUSB Install 2.5.11 - نصب لینوکس قابل حمل در فلش مموری

دانلود LiveUSB Install

| نرم افزار نصب لینوکس قابل حمل در فلش مموری |

 

LiveUSB Install 2.5.11 نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد که همواره یک نسخه Live از یک توزیع دلخواهتان از سیستم عامل لینوکس را به همراه خود در جیب کت یا شلوار خود به همراه داشته باشید ! تصور کنید که همواره یک سیستم عامل لینوکس را به صورت بوتیبل و قابل حمل ، در فلش مموری خود آماده داشته باشید. حال کافیست آن را به یک سیستم کامپیورتی متصل کنید تا لینوکس شما سریعاً از روی آن بارگذاری شده و قابل استفاده باشد. از آن جا که سیستم عامل ویندوز ، یکی از پر کاربرد ترین سیستم عامل ها در میان کاربران است ، از این رو چندان منطقی به نظر نمی رسد که از لینوکس به عنوان سیستم عامل اصلی و روزمره استفاده کنیم.

از طرفی برای برخی کاربردهای تخصصی ، همواره لازم است که یک لینوکس آماده به کار را به همراه داشته باشیم. یکی از راه حل های منطقی برای استفاده آسان از لینوکس ، استفاده از لینوکس های Live است. نرم افزار LiveUSB Install ، به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ، به ساده ترین شکل ممکن یکی از توزیع های دلخواه لینوکس را بر روی فلش مموری خود نصب و هر زمان که خواستید از آن به صورت Live استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LiveUSB Install را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.
حتما ببینید  دانلود Microsoft Refresh Windows Tool 6.3.13 - بازگردانی ویندوز به حالت اولیه
 


برچسب ها : ,,,,
دانلود Microsoft Refresh Windows Tool 6.3.13 – بازگردانی ویندوز به حالت اولیه
  • بازدید : (5032)

دانلود Microsoft Refresh Windows Tool 6.3.13 - بازگردانی ویندوز به حالت اولیه

دانلود Microsoft Refresh Windows Tool

| نرم افزار بازگردانی ویندوز به حالت اولیه |

 

Microsoft Refresh Windows Tool 6.3.13 نام نرم افزاری است که به شما کاربران سیستم عامل ویندوز 10 ، این قابلیت را می دهد که بتوانید با چند گام ساده ، ویندوز خود را به حالت تمیز و ابتدایی بازگردانید. یکی از قابلیت های کلیدی در مورد سیستم عامل های موبایلی از قدیمی گرفته تا جدید ، امکان Factory Reset در آنان است. به کمک این گزینه ، کاربران انواع سیستم عامل های iOS و اندروید ، می توانند سیستم عامل خود را به حالت اولیه خود بازگردانند و کلیه داده ها و تنظیمات را به حالت پیش فرض یا کارخانه بازگردانند.

به نظر می رسد سرانجام ویندوز نیز صاحب این قابلیت شده است ! به تازگی کمپانی مایکروسافت ، با عرضه ابزار جدیدی با نام Microsoft Refresh Windows Tool ، این قابلیت را در اختیار کاربران جدیدترین سیستم عامل این شرکت یعنی ویندوز 10 قرار داده است. از این رو شما می توانید در هر زمان که خواستید ، کلیه داده ها را پاک کرده و سیستم را به حالت ابتداوی پس از نصب ویندوز بازگردانید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft Refresh Windows Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,
دانلود Windows Repair Pro 3.9.3 + Portable – نرم افزار تعمیر سیستم عامل کامپیوتر

دانلود Windows Repair Professional 3.4.0 + Portable - نرم افزار تعمیر سیستم عامل کامپیوتر

 

دانلود Windows Repair

نرم افزار شناسایی و تعمیر مشکلات رجیستری ویندوز

 

Windows Repair Pro 3.9.3 + Portable یک ابزار همه کاره برای رفع اکثر مشکلات بزرگ شناخته شده ویندوز ار جمله خطاهای ریجیستری و مجوزهای دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط به اینترنت اکسپلورر, برورزرسانی ویندوز, فایروال ویندوز, و … میباشد. می توانید با این نرم افزار تنظیمات پیش فرض را تغییر داده و فایل های مخرب را شناسایی و پاکسازی کنید.

برنامه Windows Repair  قابلیت این را نیز دارد که تنظیمات اصلی ویندوز را به حالت اولیه بازگرداند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به حذف فایل های موقت, تعمیر سیستم فایل ها و تعمیر تنظیمات پروکسی اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار windows Repair را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
ندین باگ


برچسب ها : ,
yumi بوت كردن فلش بوت ویندوز از طریق فلش بوتيبل كردن فلش مموري بوتیبل کردن فلش دانلود yumi جدید دانل

دانلود کرک ویندوز 10 - کرک آفیس 2016

 

دانلود کرک ویندوز 10 + کرک آفیس 2016

| فعال ساز ویندوز 10 و آفیس 2016 |

نسخه جدید کرک Windows 10 Pro Permanent Activator اضافه شد …

 

کرک ویندوز 10 – KMSpico 10.2.0 Final + Portable + Windows KMS Activator 3.0.3 + Re-Loader Activator 2.1 Final + KMSAuto Net 2015 1.4.3  + Windows 10 KMS Activator Ultimate 2016 1.6 + Office 2016 KMS Activator Ultimate 1.2 + KMSAuto Lite 1.2.4 + Windows 10 Pro Permanent Activator 1.7 مجموعه فعال سازهای محبوب و بسیار ساده مخصوص ویندوز 10 هستند. همانطور که شاهد بودید ، کمپانی مایکروسافت سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی ویندوز 10 را عرضه کرد. این سیستم عامل در نسخه های مختلف و محبوبی نظیر Professional و Enterprise در میان کاربران ایرانی طرفداران خاصی پیدا کرده است. اما مطابق معمول یکی از مشکلات کاربران فعال سازی و یا کرک سالم مخصوص این سیستم عامل است. این نرم افزار قادر است تمامی محصولات مایکروسافت نظیر Windows 10 Pro ، Windows 10 Enterprise ، Windows 8.1 ، Windows Server 2012 ، Office 2016 ، Visio 2013 و همچنین Project 2013 را در نسخه های گوناگون به طور کامل فعال سازی نماید.

با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی از زمان عرضه سیستم عامل ویندوز 10 می گذرد ، در واقع  یکی از اولین عناوین در این زمینه است که در تست های انجام گرفته با موفقیت کامل نسخه های مختلف از ویندوز 10 را فعال سازی کرده است. بنابراین از این رو شدیم پس از انجام تست های عملی ، یکی از مناسب ترین و ساده ترین کرک های ویندوز 10 را در خدمت شما کاربران عزیز در یاس دانلود قرار دهیم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار کرک ویندوز 10 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 


برچسب ها : ,
دانلود YUMI 2.0.2.5 – نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل با USB فلش

دانلود YUMI 2.0.1.9 - نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل با USB فلش

دانلود YUMI

بوت و نصب ویندوز با USB

 

YUMI 2.0.2.5 نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل فلش مموری به یک فلش Bootable میباشد به این معنی که شما می توانید با استفاده از فلش سیستم عامل و ویندوزهای مختلفی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید, همانطور که می دانید این امر به طور معمول امکان پذیر نمیباشد و صرف کپی کل محتویات سی دی نصب ویندوز این عمل امکان پذیر نمی باشد.

(YUMI (Your Universal Multiboot Installer می تواند فلش مموری شما را به بوت چندگانه ای تبدیل کنی که بوسیله آن می توانید چندین سیستم عامل مختلف با توجه به حجم فلش روی آن پیاده سازی کنید و آنها را روی کامپیوتر نصب کنید یا به طور مستقیم روی آن اجرا کنید. علاوه بر آن می توانید آنتی ویروس, شبیه ساز دیسک و دیگر نرم افزار های قابل بوت را روی آن پیاده سازی کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار YUMI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,
دانلود ویندوز سرور 2016 Windows Server 2016 Technical Preview 5 –

 

دانلود Windows Server 2016 Technical Preview 5 - ویندوز سرور 2016

دانلود Windows Server 2016

| ویندوز سرور 2016 نسخه پیش نمایش فنی 5 |

 

 Windows Server 2016 Technical Preview 5 نام جدیدترین نسخه از ویندوز سرورهای کمپانی مایکروسافت از خانواده سیستم عامل های Windows NT است که همزمان با توسعه سیستم عامل محبوب و موفق ویندوز 10 در دست توسعه قرار گرفته است. ویندوز سرور ، قدرت و محبوبیت خود را در میان کاربران و صاحبان شرکت ها و سرورهای تجاری به اثبات رسانده است. ویندوز سرور 2016 ، با دارا بودن امکان به اجرا گذاری سنگین ترین وظایف شبکه ای و امکانات ریکاوری قوی در برابر زمان های قطع سرویس ، هم اکنون نسخه پنجم از نگارش های پیش نمایش فنی را در اختیار کارابران قرار داده است. مایکروسافت ویندوز سرور 2016 ، جدیدترین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت قابل نصب بروی سرورهای کامپیوتری است

مایکروسافت ویندوز سرور 2016 ، طیف وسیعی از تغییرات و قابلیت های جدید را همراه با خود ارائه کرده است. از جمله این امکانات جدید و بهینه سازی شده می توان به مدیریت مجازی سازی ها در سرور ، مدیریت حرفه ای حافظه ذخیره سازی ، تعریف های نرم افزاری برای شبکه ، اتومایسون و مدیریت سرور ، دسترسی و حفاظت داده های سرور و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی ویندوز سرور 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 ویژگی های سیستم عامل Microsoft Windows 10 :

– اضافه شدن قابلیت Active Directory Federation Services به منظور کانفیگ AD FS برای تأیید هویت کاربران نگهداری شده در دایرکتوری های non-AD
حتما ببینید  دانلود WHDownloader 0.1.8 - نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز

– پشتیبانی از دایکرتوری های Access Protocol – LDAP و دیتابیس SQL

– ابزار ضد مخرب Windows Defender: Windows Server Antimalware که به صورت پیش فرض بر روی سرور نصب گردیده است. یک سیستم امنیتی بدون دارا بودن محیط گرافیکی جهت افزایش بهره وری سیستم امنیتی

 
راهنمای نصب

کدهای فعال سازی :

    Standard Key: MFY9F-XBN2F-TYFMP-CCV49-RMYVH
Datacenter Key: 6XBNX-4JQGW-QX6QG-74P76-72V67

–  فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت کنید و نصب نمایید.
مشخصات

    فرمت : ISO
    حجم : 4.87 گیگابایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com
 

 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد