تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
یه بچه ی عالی

عکس نوشته های تاثیر گذار


برچسب ها : ,
من از جانب تمام کسانی که شعار دادند مرگ بر بدحجاب از تو معذرت می خواهم
دسته بندی : جملات زیبا,حجاب,,
  • بازدید : (4118)
من از جانب تمام کسانی که شعار دادند مرگ بر بدحجاب از تو معذرت می خواهم

 

من از جانب تمام کسانی که شعار دادند "مرگ بر بدحجاب" از تو معذرت می خواهم. من از جانب تمام کسانی که شعار دادند " ملت ما بیدار است، از بدحجاب بیزار است" از تو معذرت می خواهم. من از جانب تمام کسانی که فعل تو را از خود تو جدا نکردند، معذرت می خواهم. من می دانم که تو اگر اهمیت و فلسفه ی حجاب را بدانی، به حجابت از من هم پایبندتر خواهی بود. من می دانم که اگر در فرهنگ سالمی که حکم اکسیژن را دارد، نفس کشیده بودی،ریه های عفافت غبار نمی گرفت. من می دانم که اگر عمق نقشه ها و اهداف دشمن و تلاش شبانه روزی شان را برای تاراج حیا می دانستی، مشتی محکم بر دهانشان می کوبیدی. عزیز دلم! اسلام را با آن چیزی که من و امثال من می گوییم و عمل می کنیم، نشناس! حساب اسلام را از جامعه ی مسلمین جدا کن! که اگر ما به اسلام درست عمل کرده بودیم، پاکی همه جا را فرا می گرفت!


برچسب ها : ,,
ما هم اروم اروم و با مهربونی پیش بریم...
دسته بندی : جملات زیبا,حجاب,,
  • بازدید : (2387)
ما هم اروم اروم و با مهربونی پیش بریم...
حجابی که شبکه های ماهواره ای با مهربانی به جوانان ما هدیه داده اند را، نمیشه با خشونت تغییرش داد. این مهربانیست که در دل ها ماندگار خواهد بود... پس مام مثله ماهواره اروم اروم و با مهربونی پیش بریم
برچسب ها : ,,,,,
والا میدونم مشکل از ماست، ما درست حالی دخترای عزیز نکردیم که حجاب چیه
دسته بندی : جملات زیبا,حجاب,,
  • بازدید : (3718)
چه بر سر ما اومده ای خدا؟؟؟...... شوهر عزیز داداش عزیز...الانی ناموسهامو رو اینجوری میاریم بیرون، اصلا از این چیزام بگذریم...به ناموس شما به چشم یه گوشت ترو تازه نگاه میکنن... داداشا ابجیا کمی درست نگاه کنیم...والا میدونم مشکل از ماست، ما درست حالی دخترای عزیز نکردیم که حجاب چیه والا دخترای ما خوبن...ما باید درست بهشون بفهمونیم که خانم گلم ابجی عزیزم تو خیلی خوشگلی فقط عزیزم بزار این خوشگلیت فقط برا خودمون باشه نه برا مریض دلا باشه..... پس شوهر عزیز داداش گل حواسمون به ناموسمونم باشه... اقا به خانمت بگو عزیزم گلم هر چی دوس داری بگو...البته براشم ثابت کن که دوسش داری...اگه خانمت بدونه دوسش داری همه کاری برات میکنه... زندگی با حجاب شیرین تره...خانم برا اقاش خودشو خوشگل کنه...البته اقا هم تا اونجا که میتونه خودشو خوشتیپ کنه برا خانمش... در کل خانم متعلق به اقاشه...اقام متعلق به خانمشه...پس هوای همو داشته باشین
برچسب ها : ,,,
رو راست باشیم؟
دسته بندی : جملات زیبا,حجاب,,
  • بازدید : (4365)
رو راست باشیم؟
رو راست باشیم؟ مردان به گناه می افتند و عفت ندارند؟ یک دلیلش رفتار های مورد دار برخی زن ها نیست؟ زن ها بی حیا شده اند؟؟ یک دلیلش بی غیرتی مردان نیست؟!؟ شاید اگر هر زنی از شوهرش و هر مردی از زنش شروع کند ، اوضاع کمی بهتر شود!
برچسب ها : ,,
حجاب برای زن تاج بندگی خداست
  • بازدید : (4716)
حجاب برای زن تاج بندگی خداست
گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادرپوشیدم؟ گفتم: چه می‌دانم، لابد این‌طوری خوش‌تیپ تری! گفت: نچ! گفتم: خب لابد فهمیدی این‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً! گفت: نچ! گفتم: ای بابا! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!! گفت: اره تقریبا نزدیک شدی! گفتم: آها!دیدی گفتم همه‌ی قصه‌هابه ازدواج ختم می‌شوند؟دیدی! گفت: برو بابا… دور شدی باز! گفتم: خب خودت بگو اصلاً گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس “زهرا س” ست، خواستم کمی شبیه “زهرا س ” باشم تا بیشتر دوستم داشته باشد...!
برچسب ها : ,,,,
گرمای تابستان
  • بازدید : (5442)

 تو تابستون امسال با اون گرمای خفه کننده اش توی اتوبوس نشسته بودم.

یه دختر کوچولوی 8-9 ساله هم به خاطر نبود جا دور از مامانش نشسته بود رو صندلی ته اتوبوس.
دختر کوچولو روسری اش رو خیلی زیبا با رعایت حجاب همراه چادر عربی سرش کرده بود.
خانوم بدحجابی که پیش دختر کوچولو نشسته بود و خودشو باد میزد با افسوس گفت:
(توی این گرما اینا چیه پوشیدی؟از دست اجبار این مامان باباهای خشک مقدس...تو گرمت نمیشه بچه؟)
همون لحظه اتوبوس ایستاد و باید پیاده میشدیم.
دختر کوچولو گره ی روسری اش رو سفت تر کرد و محکم و با اقتدار گفت:
(چرا گرممه... ولی آتیش جهنم از تابستون امسال خیلی خیلی گرم تره...)
دختر کوچولو پیاده شد و اون خانم بدحجاب سخت به فکر فرو رفت..


برچسب ها : ,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد