تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
فیلم خریزانتِما ، قاتل تانک ها

 

روسیه یک موشکی ضد تانک ساخته است که قادر به نفوذ در زره تا ضخامت یک متر و 20 سانتیمتری است و می تواند هر تانکی را منهدم کند.

 

ادامه مطلب و فیلم در ادامه مطلب.........................


برچسب ها : ,
رژیم صهیونیستی مانع توافق هسته ای ایران و غرب است
دسته بندی : ,سوریه،آمریکا،عراق,,
  • بازدید : (4215)

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی مانع توافق هسته ای ایران و غرب است

تارنمای ‘ آمریکن فری پرس در گزارشی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی که خود دارای ذخایر و تسلیحات گسترده اتمی است، تلاش می کند تا مانع دستیابی به توافق جامع هسته ای غرب با ایران شود. رژیم صهیونیستی به گزارش جنگ نرم و عملیات روانی؛ این پایگاه خبری در ن

 

وشتاری به قلم ‘ریچارد والکر’ نوشت که جنگ طلبان در…

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 


برچسب ها : ,
جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش
دسته بندی : سوریه،آمریکا،عراق,,
  • بازدید : (4320)

در عکس هايي که در ادامه قرار داده مي شود تروريست هاي وحشي داعش شيعيان غيرنظامي عراقي را به مکان نامعلومي انتقال داده و با دستان بسته و چشم هاي بست ه آنها را به طرز بسيار وحشتناکي به رگبار مي بند اين عکس ها از سايت ها وبسته به اين گروه تروريستي با کمال افتخار منتشر شده است.از شما بيننده گرامي به خاطر انتشار اين عکس ها عذرخواهي کرده و دليل انتشار اين عکس ها فقط آشنايي با جنايات اين گروه تروريستي وحشي مي باشد.

 

 

تصاوير جنايت هاي وحشيانه داعش

تصاوير جنايت هاي وحشيانه داعش

تصاوير جنايت هاي وحشيانه داعش

تصاوير جنايت هاي وحشيانه داعش

بقیه موارد در ادامه مطلب


برچسب ها : ,
ترسوها

برچسب ها : ,
ضرورت های زمانه در عراق
دسته بندی : سوریه،آمریکا،عراق,,
  • بازدید : (4812)

ظرفیت های نهفته و رها شده از اراده ملت عراق، که با منطق عالمانه شیعه و حضور آگاهانه مردم عراق در هم آمیخته شده، باعث آگاهی و یقین بیشتر مردم عراق در باره دشمنانشان، در داخل، و خارج از عراق شده است، در این میان نقش سازنده دولت آقای نوری مالکی بسیار برجسته است، و نشان می دهد که به خوبی ضرورت های زمانه در عراق را درک کرده، محکم و با اقتدار با پشتیبانی مردم و مرجعیت دینی، دست در دست هم نقشه های خائنانه دشمنان عراق را به شکست کشانده اند، نقش مردم و پیوند آنها با دولت قانونی و منتخب آقای مالکی، از اراده مردم عراق در صیانت از استقلال سیاسی و تمامیت ارضی این کشور حکایت دارد.

دشمنان عراق از دولت و مردم عراق می خواهند که به انتخاب خودشان در انتخابات چهل روز قبل مجلس عراق پشت پا بزنند، و دولتی جدیدی تشکیل بدهند که خودشان آنها را انتخاب نکرده باشند، حالا که رذالت شیطانی غربیان و مرتجعین عرب برای مردم عراق آشکار شده فهمیده اند که اینها زمانی از حقوق بشر و دموکراسی حرف می زنند، که اول منافع نامشروع و زورگویانه آنها تامین شود، خواسته بیست میلیون عراقی در پای صندوق های رای، برایشان هیچ ارزشی ندارد، آمریکائیان دیگر هیچ آبرویی نزد ملت عراق ندارند.

تجربه ارزشمند آقای مالکی در این بحران به اینجا رسیده، که باید با تکیه به ملت عراق، و بسیج عمومی مشکلات عراق را برطرف کند، این تکفیری های بعثی، هیچ گونه محبوبیت و پایگاهی در میان مردم عراق، نه در کردستان و نه در میان اهل سنت و اکراد ندارند، و حتی مورد تنفر شدید تمام مردم عراق و ملت های منطقه قرار دارند، و هیچ شانسی هم برای پیروزی ندارند، از طرفی هم مرجعیت دینی محدود به شیعیان عراق نشده و همه مردم عراق اعم از کرد، عرب، ترکمن، شیعه، سنی، آشوری و ایزدی را فرا گرفته است، و همگی برای سرکوب تروریست ها وارد میدان شده اند.

 

تروریست های داعشی سلاحشان بیشتر از عقلشان کار می کند


برچسب ها : ,,,
لحظه \سربریدن سرباز ارتش سوریه\ به دست مزدوران داعش+تصویر
  • بازدید : (6026)

به گزارش خبرنگاز بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو»، از زمان آغاز "بحران سوریه"، و ورود گروه‌های تروریستی مختلف به خاک این کشور، از جمله "داعش"، جنایت‌های گوناگونی در خاک سوریه و مناطقی که تحت سیطره تروریست‌ها بوده شکل گرفته است.

 

در این میان، استان "رقه"، از مناطقی به شمار می‌رود که برای مدت زمان قابل توجهی تحت سیطره تروریست‌ها بوده و جنایات زیادی در این منطقه از سوی آنان رخ داده است، اما در پی پیشروی‌های ارتش سوریه، بخش قابل توجهی از این استان تاکنون آزاد شده است.

 

تصویر زیر، نشان‌دهنده جنایتی، غیر انسانی دیگر از سوی تروریست‌های داعش است که در آن اقدام به سربریدن سرباز ارتش سوریه، به روشی غیر انسانی و وحشیانه می‌کنند.

 

این سربازها، به اسارت داعش درآمده بودند و ممکن است مشاهده این تصویر آزاردهنده باشد:

 


برچسب ها : ,
اینفوگرافی: آمریکا این است
  • بازدید : (5148)

 



برچسب ها : ,,
نتیجه مذاکره با امریکا؛ تحریم بیشتر و لحن اهانت آمیزتر
  • بازدید : (4624)

 

 

رهبرانقلاب در دیدار وزیر امور خارجه و سفیران :
نتیجه مذاکره با امریکا؛ تحریم بیشتر و لحن اهانت آمیزتر/ ضرر مذاکره با امریکا متهم شدن جمهوری اسلامی به تذبذب است/ دیپلماسی فعال و هوشمندانه برای جایگاه ایران در نظم جدید جهانی تعیین کننده است

 

گروه سیاسی- رجانیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسئولان نمایندگیهای ایران در خارج از کشور، دستگاه دیپلماسی کشور را مدافعان خط مقدم دفاع از اهداف، منافع ملی و سرمایه ملی ایرانیان خواندند و ضمن تبیین ویژگی های دیپلماسی ایرانی و ضرورت دیپلماسی فعال و هوشمند در دوران بسیار مهم گذر به نظم جدید جهانی سخنان مهمی را در بی فایده بودن تعامل با امریکا بیان کردند.

به گزارش رجانیوز، ایشان در تبیین اهمیت کار دیپلماسی افزودند: یک دیپلماسی هوشمندانه و فعال می تواند دستاوردهای بسیار مهم سیاسی، اقتصادی، انسانی و اجتماعی به همراه بیاورد که با هیچ حرکتی از جمله جنگهای پرهزینه و پرخطر نیز حاصل نمی شود و این واقعیت نشان دهنده وزن و جایگاه دستگاه دیپلماسی در مجموعه مدیریت یک کشور است.

حضرت آیت الله خامنه ای رویدادهای چندین سال اخیر در منطقه را نشان دهنده واقعیت یاد شده خواندند و خاطرنشان کردند: قدرتهایی تلاش کردند با زور و اسلحه منافع خود را تأمین کنند که ناکام ماندند اما کسانی با ظرافت، هوشمندی و تحرک، توانستند منافع خود را بخوبی تأمین کنند.

رهبر انقلاب، وزارت خارجه را ارتش منظم دیپلماسی کشور خواندند و افزودند: در مسئله سیاست خارجی، دستگاههای دیگری هم مؤثرند اما وزارت خارجه به عنوان یک سازمان موظف و ارتش منظم، مسئولیت اصلی را بر عهده دارد.

بقیه مطالب را در ادامه مطلب ببینید

 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد